Gemeenteproject 40 dagen hier en nu: doe je mee?

Op 17 februari start alweer de 40-dagentijd! Hoe kunnen we als kerk, in deze coronatijd, toch samen toeleven naar Pasen en de 40-dagentijd beleven? Dat doen we dit jaar via het gemeenteproject 40 dagen hier en nu.

Via een serie prachtige materialen, staan we tijdens deze 40-dagentijd samen stil bij de weg van liefde die Jezus voor ons is gegaan. Een weg die Hem Zijn leven kostte. In de weg die Hij ons voorging, mogen wij Hem volgen. Maar hoe doe je dat in jouw leven hier en nu? In de serie ’40 dagen hier en nu’ delen we 8 levenslessen van Jezus met je, om jou hierbij te helpen!

Meedoen is makkelijk
Onderdeel van de serie is een dagelijkse Podcast en Bijbelleesrooster. Het is als kerk ons verlangen dat we met alle gemeenteleden hiermee aan de slag gaan, zodat we toch samen de 40-dagentijd beleven en samen mogen groeien in het volgen van Jezus. Praat er ook met elkaar over door. Hiervoor is ook apart materiaal beschikbaar, te vinden op  www.40dagenhierennu.nl/voorkerken

Meer weten over het gemeenteproject 40 dagen hier en nu? www.40dagenhierennu.nl of via www.gkv-bedum.nl

Download hier de: Teksten van Podcast week 0 t/m 2